marți, 29 iulie 2008

Mery e gata de plecare

Am găsit tool-ul lui peşte. La moldoveanul de la piaţă, a ieşit şi a admirat-o pe Mery... Am mai băut şi o cafea în oraş cu Dorin (nooo, nu ăla, ce, v-aţi prostit?!) şi am dezbătut ultimele noutăţi. Am mai vorbit şi la telefon (persoane importante, nu spui cine...), dar cel mai mult timp l-am rezervat “dotării” lui Mery, timp în care am închis telefonul. Mery după cum vedeţi, este nerăbdătoare să o taie la drum.


Am repetat ca din abecedar inventarul. Nu cred că lipseşte ceva esenţial, dar, cu siguranţă am uitat ceva care s-ar putea să fie esenţial. Ha?! Eu sper să nu... Da’ Mery este a naibii de grea, şi eu care am tot sperat că faţă de anul trecut... Nooo, nici pomeneală! Hai, poate câteva grame amărâte. Ehee, dar cele câteva grame o să tragă serios pe pante de categoria a IV-a... Noroc că mai şi trebuie să cobor...din când în când. Şi încă nu am pus bucata de slănină de Mălăncrav, slănină lată de o palmă, dar trebuie să gătesc ciupercile cu ceva, nu?! Şi nici apa, nici senviciurile, şi nici pe mine nu m-am cocoţat în şea. Săraca Mery...

Deci, cum spune românul, ciao, şi să ne vedem sănătoşi...pe blog. Şi, aveţi grijă de Sighişoara...

Niciun comentariu: