sâmbătă, 25 iulie 2009

O zi de relaxare la Mada Paradiso

 Aici se oprea în 2009 jurnalul călătoriilor mele prin Apuseni. O întrerupere cam abruptă pe care acum (februarie 2021!) nu reușesc să o mai lămuresc. Cert este că adnotările din jurnalul scris au rămas dar la 12 ani distanță jurnalul este de negăsit. Faptul că am recuperat fotografiile mă ajută să-mi reamintesc la fel și track-urile înregistrate de GPS.



Am petrecut ziua de 25 (sîmbăta) tot la Mada Paradiso pentru că la Casa David în Cib era chef mare și chiar nu-mi lipseau chirăieli bahice și manele. Seara de 24 am mers cu lanterna și am prins raci în rîu am cinat și apoi am prelungit-o la un pahar de vorbă (mai multe) cu Franco pînă tîrziu în noapte astfel că a doua zi am decis să mai vizitez odată cheile, am adus două bidoane de apă minerală, m-am îmbăiat, m-am odihnit. Am decis ca revenirea să o fac peste munte pe șaua Pleșii Mari traseu care coboară la drumul către Balșa pe lîngă cetatea dacică. Harta îmi arăta un mic ocol dar doream să văd și cheile Glodului.

















Acestea sunt camerele de oaspeți ale pensiunii, am dormit buștean două nopți cu geamul dinspre pădure deschis. O desfătare! Este locul unde aveam să revin cu aceeași plăcere în repetate rînduri. Ultima dată anul trecut (2020) în August împreună cu Gabriela




Niciun comentariu: